Ik ben op zoek naar een goed tehuis voor mijn lieve oude (ex) kater van 10 jaar! Ik moet hem helaas wegdoen omdat blijkt na bloedonderzoek dat mijn zoontje van net 1 jaar erg allergisch is. Hij had al vanaf 3 maanden ernstige uitslag maar er werd gedacht aan koemelkallergie. Hij heeft hiervoor een speciaal dieet gehad, maar nu blijkt na onderzoek dat hij dus erg allergisch is voor onze kat.

Chippie (zo heet mijn kat) is super lief en heel aanhankelijk. Hij luistert goed en is geen sloper. Hij is gewend om buiten te komen . Maar vindt t heerlijk om na een dag struinen (in en om de tuin ) lekker naar binnen te gaan en een warm plekje te zoeken om te gaan slapen. De eerste weken moet hij uiteraard wel eerst heel erg wennen en moet hij binnen blijven. Wij hebben Chippie al vanaf dat hij 6 weken is , t doet ons dan ook veel pijn. Ik zoek daarom dan ook een heel goed tehuis voor hem . Bij iemand die hem nog veel liefde en een lekker warm plekje kan geven.Voor meer informatie kunt u mij bellen 06-16288280